30 Jan 2014

I LOVE SALES !



Usually, I rarely find many clothes on sales, because I won't find my size or the things I like are out of stock... But these winter sales were very very tempting :p I found many things online but also zin shops such as H&M and Zara. 
Today, I wanted to show you 3 things I bought on sales, my Zara coat with leather sleeves, my new little black dress from H&M Divided and my beloved bag of course, from Alexander Wang. 
The weather was perfect to take picture in my hometown and I will try to find new places each time I took pictures of my look to show you my city. :) 
Do you like my purchases ? 
Xxx


En général, je trouve rarement beaucoup de choses en soldes, soit parce que je ne trouve pas ma taille ou alors les choses que j'aimais ne sont déjà plus disponibles... Mais ces soldes d'hiver ont été très productives pour moi :) J'ai trouvé pas mal de choses sur Internet mais aussi dans des magasins du type H&M ou Zara. 
Aujourd'hui, je voulais vous montrer 3 choses que j'ai acheté pendant les soldes, mon nouveau manteau Zara avec les manches en cuir, ma nouvelle petite robe noire H&M Divided et mon nouveau sac adoré d'Alexander Wang. 
Le temps était parfait aujourd'hui pour prendre des photos. J'essayerai de prendre des photos dans un maximum d'endroits pour vous montrer ma ville natale :) 
Et sinon, vous aimez mes achats? 
Xxx












Zara Coat 
H&M Dress
Alexander Wang Bag 
Topshop shoes
Tiffany's bracelet
Dior Watch


No comments:

Post a Comment