16 Aug 2013

Karl

T-shirt Dandy Market - Shorts H&M - Shirt Zara - Bag Forever 21 - Cap bought in LA - Bracelet Balenciaga



Hi !
i know that the "mustache trend" is over but I love this T-Shirt so much that I can't stop wearing it.. and also because it's a gift from my sister.. :)
I also tried the new trend with the shirt around my waist and I like it actually :) What do you think about it? Do you wear your shirt like this as well?
Xxx

Bonjour!
Je sais que la mode de la moustache est finie depuis bien longtemps mais j'aime tellement ce t-shirt que je ne peux pas m'arrêter de le porter.. surtout que c'est un cadeau surprise de ma soeur.. :)
J'ai aussi essayé la nouvelle tendance : la chemise nouée autour de la taille et je dois dire que ça me plaît :) Qu'est ce que vous en pensez? Vous avez essayé?
Xxx









No comments:

Post a Comment