16 Aug 2013

How to wear a Hermes Scarf



Hi!
Today, I wanted to show you guys one of the many ways to wear and play with your Hermès scarf. Regarding the heat here in Shanghai, it is becoming really hard to wear proper clothes.. This is why I wanted to tried the Hermès scarf as a top and it is useless to say that this is a true revelation !
For now on, my favorite top is my Hermès scarf ;)
Do you agree or not ?
xxx

Aujourd'hui, je voulais vous montrer une des multiples façons de porter le fameux carré Hermès.
Vu la chaleur qui règne à Shanghai (36 degrés en moyenne) il devient difficile de s'habiller... J'ai donc essayé le carré Hermès porté en top et autant vous dire que c'est une révélation !
A partir d'aujourd'hui, mon carré hermès devient mon haut préféré ! ^^
Dites moi ce que vous en pensez ! 
Xxx
Top Hermes - Short Zara - Shoes H&M - Bag Forever 21 -
Bracelet Marc By Marc Jacobs







No comments:

Post a Comment